- Cu cat timp inainte sa fac comanda?
- Lumanarile de botez sau cununie nu se strica daca le comand mai devreme?
- Daca doresc un model modificat dupa gustul meu puteti produce?
- Care este pretul produselor?
- Cum se proceseaza comenzile?
- Se pot returna lumanarile defecte?
Pentru livrari in Romania
Pentru produsele achizitionate on-line, aveti la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
- ramburs, la ridicarea coletului, in cazul in care optati pentru livrarea produselor in tara prin intermediul serviciului de mesagerie al Postei Romane.
- ramburs, plata in numerar, la livrarea coletului, in cazul in care optati pentru transportul in tara prin curier rapid (URGENT CURIER).
- in avans, pe baza unei facturi proforme.
Pentru livrari in strainatate aici gasiti detalii: Livrari si in strainatate
Pentru produsele comandate se achita in avans contravaloarea lor si dupa caz si a transportului. Plata este doar prin virament bancar, datele se vor regasi in factura proforma emisa.
Pentru firmele care doresc sa devina distribuitori, va rugam sa va adresati Serviciului Comercial la telefoanele 0728/095297 sau prin email la adresa lumanaridragstar@yahoo.com.
- vom stabili de comun acord cand sa primiti lumanarile in functie de eveniment, de dorinta dvs, de necesitate, de calculul dvs financiar etc. ( exemplu: sunt clienti care comanda in februarie pentru luna septambrie).
- puteti evita eventualele modificari de preturi datorate scumpirii necontrolate ale materiei prime, situatiei precare a mediului de afaceri, cresteri ale cursului valutar.
- comanda poate suferi oricand modificari daca v-ati razgandit la culoare, doriti un alt model sau o alta dimensiune etc.
- rezolvati o problema din multe altele care trebuiesc solutionate cu ocazia unui eveniment.
- lumanarile se pot pastra in bune conditii fara mari eforturi, va rugam sa cititi : Cum pastrez lumanarile?
Vom stabili impreuna telefonic sau prin e-mail costurile si modalitatea de transport convenabila pentru dvs. Avand tarife preferentiale cu firma de curierat Urgent Cargus si va oferim cea mai buna varianta de cost transport.
Fiecare lumanare are specificata in pagina de produs, costul orientativ al transportului prin curierat rapid. Urmarind acest link veti verifica daca localitatea in care doriti receptia coletului se afla in lista localitatilor in care puteti verifica coletul inainte sa-l achitati. Este un avantaj major pe care-l oferim clientilor nostri pentru a imbunatati la maxim serviciile noastre. Nu veti plati un produs care este deteriorat, care nu va place, care nu corespunde cerintelor solicitate.
Nu exista alta varianta mai sigura pentru comanda dvs!
De aceea va recomandam sa programati livrarea din timp ( de preferat doua – trei saptamani inainte de eveniment, daca mai este posibil :) ) pentru a evita eventualele emotii cauzate de mici intarzieri datorate unui transport defectuos.
In cazul in care coletul ajunge cu probleme, se refuza primirea lui , ne anuntati telefonic de acest lucru sau dupa caz prin e-mail si in cel mai scurt timp se retrimite comanda dvs. Aceste aspecte le vom stabili la momentul respectiv.
Lumanarile fiind ambalate cu grija sunt extrem de rare aceste situatii neprevazute. Deoarece ele totusi exista este bine ca sa fiti informati din timp de pasii care vor urma.
Cititi si: Cum desfac coletul?
Este foarte important sa luati la cunostinta de aceste informatii.
Lumanarile noastre sunt mai rezistente decat v-ati putea astepta. Cu toate acestea, ele trebuiesc tratate cu aceeasi grija cu care tratati orice obiect fragil ferindu-l de lovituri, izbiri, trantiri, zgarieturi etc.
Coletele trebuiesc desfacute cu atentie iar lumanarile scose din cutie cu grija fara sa fortati. Evitati sa apucati si mai ales sa strangeti de partea cu model. Lumanarile sunt infasurate in material protector si trebuiesc scoase cu grija.
Atentie! In cazul in care primiti colet cu sectiunea in triunghi va rog sa-l desfaceti longitudinal, nu scoateti lumanarea pe la capete.
Dupa verificarea lumanarilor ambalati-le cu grija asa cum le-ati primit , daca s-a intamplat ca lumanarile sa ajunga la dvs deteriorate nu mai prezinta importanta modul ingrijit de ambalare.
Cititi si: Cum pastrez lumanarile?
LUMANARILE DE BOTEZ SAU CUNUNIE NU SE STRICA DACA LE COMAND MAI DEVREME?
Este o intrebare frecventa si fireasca in acelasi timp. Lumanarile noastre se pot comanda mai devreme si chiar va recomandam acest lucru, sa le primiti cu cel putin doua saptamani inainte de eveniment. Se evita eventualele neplaceri datorate unui transport nereusit, puteti prinde o perioada foarte aglomerata la noi, timpul de livrare poate fi marit din diverse cauze etc.
Pentru o depozitare corecta va rugam sa cititi : Cum pastrez lumanarile?
DACA DORESC UN MODEL MODIFICAT DUPA GUSTUL MEU PUTETI PRODUCE?
In principiu se poate produce, dumneavoastra trebuie doar sa ne cereti acest lucru.
CARE ESTE PRETUL PRODUSELOR?
Preturile lumanarilor sunt exprimate in RON, incluzind TVA 19%, si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ati comandat si pretul este eronat ne asumam raspunderea.
CUM SE PROCESEAZA COMENZILE?
Comenzile sint procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi 2 zile lucratoare de la primirea comenzii. Comenzile sint onorate in ordinea primirii lor. In momentul prelucrarii comenzii veti fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma comanda, confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii.
In situatii speciale (perioade de virf, vacante etc.) pot aparea intirzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekend-uri si sarbatorile legale.
SE POT RETURNA LUMANARILE DEFECTE?
In cazul in care ati primit o lumanare cu defecte de executie sau deteriorata in timpul transportului, societatea noastra isi asuma responsabilitatea acestor defecte si va schimba lumanarea (lumanarile) sau va returna contravaloarea acesteia plus cheltuielile de transport. In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail la nr. Tel. mobil : +4 0728 095 297 email: lumanaridragstar@yahoo.com si personalul va va explica in detaliu procedura. Daca nu suntem anuntati imediat (in aceeasi zi) la primirea comenzii referitor la defectele constatate nu ne mai asumam raspunderea.
Lumanarile pe care le-ati achizitionat sunt realizate exclusiv manual si sunt verificate atent atat in momentul producerii lor cat si inainte de expediere. Este bine ca aceeasi grija sa o purtati si dvs astfel incat sa va puteti bucura de toate proprietatile lor. O depozitare necorespunzatoare poate altera serios design-ul lor atat de apreciat . Lumanarile noastre sunt o investitie de care va puteti mandrii toata viata.
Cand depozitati lumanarile pastrati-le invelite in ambalajul original si ferite de o sursa de caldura gen soare, soba, calorifer etc. Va rugam sa le ambalati cu grija asa cum le-ati primit pentru a evita eventualele deformari datorate ambalarii defectuose, evitati ca materialul de protectie sa faca cute in momentul infasurarii. Daca doriti sa le agatati va rugam sa evitati expunerea la surse de lumina in mod constant si pe o perioada lunga si sa realizati un nod trainic pentru a evita situatiile neplacute.
Din pacate lumanarile noastre nu agreaza animalele de companie si copiii curiosi :)) .
Nu depozitati lumanarile in spatii cu umezeala excesiva ( exemplu: beci) doar pentru a le feri de caldura sau in frig ( in special iarna - un exemplu des intalnit este depozitarea lor pe balcon). Lumanarile noastre suporta caldura mult mai bine ca dvs. Luati acest lucru ca etalon, daca dvs puteti trai intr-o incapere ele se vor comporta excelent.
Pentru alte informatii nu ezitati sa ne contactati telefonic: + 40 728 095 297 sau e-mail : lumanaridragstar@yahoo.com
Suntem mandrii ca participam la cele mai deosebite evenimente din viata dvs.
Cu stima
Echipa LumanariDragstar